jueves, 1 de diciembre de 2011

Alexandra Stan.- Mr.Saxobeat


You make me this
Bring me up
Bring me down
Play it sweet
Make me move like a freak
Mr. Saxo Beat
He makes me this
Brings me up
Brings me down
Plays it sweet
Makes me move like a freak
Mr. Saxo Beat
You make me this
Bring me up
Bring me down
Play it sweet
Make me move like a freak
Mr. Saxo Beat
He makes me this
Brings me up
Brings me down
Plays it sweet
Makes me move like a freak
Mr. Saxo Beat
Oh Oh Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Mr. Saxo Beat(x2)
Hey sexy boy set me free
Don't be so shy play with me
My dirty boy can't you see
That you belong next to me
Hey sexy boy set me free
Don't be so shy play with me
My dirty boy can't you see
You are the one that i need
You make me this
Bring me up
Bring me down
Play it sweet
Make me move like a freak
Mr. Saxo Beat
He makes me this
Brings me up
Brings me down
Plays it sweet
Makes me move like a freak
Oh Oh Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
Oh Oh yeah mmm yeah mmm yeah mmm yeah
...mmm yeah .... mmm yeah.... mmm yeah.... mmm yeah....
You make me this
Bring me up
Bring me down
Play it sweet
Make me move like a freak
Mr. Saxo Beat
He makes me this
Brings me up
Brings me down
Plays it sweet
Makes me move like a freak
You make me this
Bring me up
Bring me down.. down...down
The Saxo Beat.
You make me dance
Bring me up
Bring me down.. down...down
The Saxo Beat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario